RSS 2.0

mys helg

fredagen blev de ner på stan ett tag.. Chrille ringde och ville låna lite filmer. :)
hehe... men eftersom jag inte var hemma så skulle han ringa upp lite senare..
mötte Maria och gick med henne för att hämta Markus på förskolan och sedan tog vi sällskap hem :)
efter det så kom Chrille och så fick jag och Elicia skjuts till Jonas och Johanna :P hihi, så blev ute ett tag eftersom dom inte var hemma ännu.. så blev massa gunga och åka ruschkana :)
sedan så gick vi och satte oss i trappan utanför deras lägenhet. :)
De kom strax efter så..
blev pizza och dricka.. lite tv-tittande och jag gosade lite med Wilma. :) men hon har ju blitt lite mammig nu. så de blir en stund sen blir det ramaskrik efter mamma..
gick hem vid 20 tiden då Elicia ville hem...

hon var vaken någon timme till och sedan så gick hon och la sig..
och jag hade dupertråkigt.. planerade lite inför lördagen med Emma..
och skickade in till 118100 och frågade vem jag var :P
svaret blev 118100 tror att jag är en vacker och intelligent kvinna som lever för att vara en underbar människa. Jag vill hjälpa stora och små. En kvinna med ett hjärta av guld helt enkelt :)
och enligt mig själv så stämmer det väldigt bra..

när jag sedan försökte sova så skulle självklart Elicia ha en dålig natt igen... :( jag somnade inte förrän vid 4 tiden på lördagmorgon...


BARNENS DAG
Lördag när vi vaknade så blev det lite film och frukost. :) sedan sa jag till Elicia att vi skulle gå ner till stan så hon sticker iväg till hennes rum... när hon kommer tillbaka så har hon satt på sig strumpor, t-shirt och byxor... dock var byxorna med rumpan fram... men lätt fixat tog av henne och sa att hon fick försöka igen, då gick de bättre, det enda jag behövde göra var att knäppa knappen :) så gick vi ner till stan... stod och kollade när Matte spelade i orkestern och dom spelade ju faktiskt Elicias favorit låt Popular.. ;) Elicia åkte karusell med Cillas 3 äldsta barn :) Elicia tyckte det var jättekul..

när hon åkt en gång så gick tillbaka för att se när matte spelade...Då ringde Chrille och ville låna nya filmer.. :P hehe..  Sedan gick vi in till Sarah. :) Sarah skulle ju vara barnvakt så jag kunde åka till Eskilstuna och festa..
Chrille kom in till Sarah och sedan drog han iväg igen... ringde mig och vi åkte hem till mig för att hämta filmerna han ville ha :P
sedan ner till sarah igen.. Elicia var borta när jag kom tillbaka.. Sarahs pappa hade tagit med henne på en sväng i vagnen :) hehe.. Sarah, Andreas och hennes föräldrar är verkligen hur mysiga som helst :)

Efter att butiken stängt och Elicia fått massa pussar och kramar av mig så gick dom hem till Sarah.. Elicia ville till Andreas :P hehe

Jag gick till Munken, tanken var ju att jag skulle göra massa annat, men de satt några där jag kände så satte mig och tog en cider.. En cider kl 15... inte normalt :P men aja..
sedan blev de käk... 1 cider till vid 18 tiden.. satt och snackade med Thomas... han spelade lite... och bjöd mig på en shot och en drink... vid 23 tiden så gick jag.. :)
Först vinner HV mot Luleå med 3-2
Sedan ser jag matchen mellan AIK och frölunda och är på helspänn
AIK vann på straffar med 1-0... fy fan vad great :D
så skönt att se att HV vinner lite matcher igen... var orolig ett tag, men nu jävlar... GO FOR IT HV...
och mitt älskade AIK är verkligen bra ;)



Vaknade vid halv 11.. och gjorde mig klar och gick neråt till Sarah.. Mobilen var död... men Elicia var ju med Sarah så... vi var där i dryga 1½ timme.. knallade iväg hemåt.. stannade till vid munken och snackade med thomas och sedan upp till Andreas för att hämta Elicias saker och sedan hem...
Nu ligger Elicia och sover.. tufft att sova borta kanske :P men har varit mycket bus sedan vi kom hem också.. så hon var väl trött...
hon gick in i sitt rum för att hämta något sedan blev de tyst ;)

så nu ska jag lägga mig och vila en stund faktiskt..

BTW..
Magnus Nyström som skriver inom sport på expressen är verkligen grym på att skriva.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback