RSS 2.0

räkningar = så roligt :P NOT!!

Igår var inte en bra dag för Elicia... efter att hon sovit en stund så var hon jätte tjurig när hon kom in i vardagsrummet där jag satt och kollade på tv... hon la sig brevid mig i soffan och började sparka på mig... så jag satte ner henne på golvet och sa lägg av.. efter det så sparkar hon till katten (inte hårt) men det är ändå mot ett djur... så gick fram och satte mig bredvid och då kom hennes hand flygande och rev mig i halva ansiktet... då blev det rummet på en gång.. när hon hade lugnat ner sig så kom hon ut och då fick jag en stor kram och ett förlåt och sedan fick hon säga förlåt och klappa katten så enkelt var det med det...

i natt vet jag inte alls vad hon har haft för sig.. för jag tror hon har sovit i sitt rum, sen hos mig, sitt rum, hos mig ett par gånger... jag var liksom halvdöd så reagerade bara när hon slog i något och började gråta..
i morse när vi gick upp så blev det ingen frukost för Elicia ville absolut inte ha... så vad ska jag göra.. tvinga henne att äta... nix.. så vi gick till dagis och hon sprang in och lekte, höll nästan på att glömma krama mig :P
men hon hade ju varit hemma i torsdags pågrund av den där konstiga febern..

ner till coop för att handla cigg och en dricka :)
ut och röka och sedan gick jag iväg en sväng för att slippa sitta i präntaren och vänta på sarah... träffade på Anders och stod och snackade med honom..
hos sarah sedan blev de inte att göra så mycket idag så vi satt och spelade Wordfeud mot varandra ;) snacka om att ha tråkigt... var dåligt med folk idag på förmiddagen...

men tiden gick fort och det blev dags att hämta lillskrutt.. :P så hämta henne och sedan hem...
har precis ätit och hon har badat och nu är det high school musical som gäller...
jag har även nyligen betalat räkningarna... de dras imorn...

måste fan gå igenom mitt förråd snart också.. måste sälja en massa skit jag har :P man kan inte ens gå in i förrådet så överfullt är det :P

nåja, see ya later gott folk :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback