RSS 2.0

R.I.P Stefan Liv

läste lite på aftonbladet tidigare idag och såg att ett plan kraschat i ryssland... men plan kraschar ju ibland och man läser igenom och tänker usch vad hemskt..
lite senare när jag kollade fb via mobilen så såg jag att jättemånga av mina vänner skrivit Rip Stefan Liv och jag bara WHAT??
gick in på aftonbladet igen och såg då att han hade varit med på planet som hade kraschat..
Jag fattar inte fortfarande att en av sveriges största hockeymålvakter är död... 30 år gammal också...

Han är liksom HV71s räddning och jag minns så väl när de vann guld och det stod på löpsedlarna..
Hoppas bara att han inte fick lida...
Alla mina tankar går till hans familj och anhöriga...



Hockeyvärlden sörjer och även jag...


Kommentarer
Postat av: SELMA

SVAR: Ja, men det är i princip vad man måste göra för att få bra betyg i skolan.. Jag går ju i tvåan så jag har tvåan och trean kvar av gymnasiet då. Sen så ska jag väl läsa på universitet.

Haha nej, skönt att slippa det iaf, fast då har man väl ett helt hem att ta hand om efter jobbet ist ;)



RIP Stefan Liv, det som hände var riktigt hemskt. Så ung... Men som vi tidigare sa får vi förlita oss på att döden inte är så hemsk som man tror..

2011-09-07 @ 22:25:06
URL: http://selmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback