RSS 2.0

rockbjörnen

idag när jag vaknade kollade jag rockbjörnens vinnare... kan säga att jag blev väldigt besviken på hur svenska folket har röstat...
nåja, Metallica var ju dock en bra vinnare...
men håkan hellström, veronica maggio?? Hallå??

aja, grattis till rockbjörnen alla vinnare...


idag så blir det att lämna skrutt på förskolan och sedan ner till Sarah :)
jag vet inte riktigt vad som händer resten av dagen.. Men aja..
den som lever får se som man brukar säga ;)

Elicias svullnad efter myggbettet är nästan helt borta... lite röd fortfarande men nu kan hon iaf se med båda ögonen.. och det är riktigt skönt :)

sitter just nu och lyssnar på eric saades låt popular som Elicia bestämt...
den e bra, men dock börjar den bli lite små tjatig ;) sorry Eric men efter 2500000000 ggr i rad så tröttnar man ;)

nu e det dags för oss att klä oss och börja gå mot förskolan...
see ya later fox :D

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback