RSS 2.0

smått arg

vissa saker som händer runt omkring mig just nu gör mig smått arg...

bråk ska aldrig gå ut över barnen... men tydligen så är det väldigt smart... lär barn hata och tycka illa om folk... det är ju såå smart...

Elicia har hittat en "storesyster" på avdelningen och det verkar som om de har riktigt roligt tillsammans :)
hon trivs verkligen jättebra på nya avdelningen eftersom hon flyttats upp till stora och inte är bland de små längre. :)
hon leker och busar och när jag kommer så blir hon också glad.. men hon vill inte gå hem :P
idag hade hon gjort illa sig på läppen.. såg att hon hade en liten träflisa kvar så tog bort den... det hade hänt strax innan jag kom... nu har hon glömt bort det iaf ;) hehe
och idag hade de varit i gymnastikhallen och hoppat på studsmatta och sprungit runt och lekt med repen som hänger från taket :P

maten står och gottar till sig i ugnen :) blir nämligen makaron och kycklingkorv pudding/låda idag :)
tror jag blir riktigt mumsigt.. har ju bara gjort makaron och köttbullar förut i ugnen så nu blir de något nytt... falukorv i ugn har jag med gjort.. men kycklingkorv är något nytt...

Elicia sitter just nu och målar med vattenfärger och kollar på barnkanalen :P snart mat, sedan blir det massa lek, bad och allt annat som hör till innan man ska sova :)
vet dock inte vad jag ska göra ikväll.. Men det får jag se..

Har ju lite projekt för mig...
men vad, när och hur får ni veta senare.. vill ju inte säga massa i förväg... inge kul... :)

Kommentarer
Postat av: SELMA

SVAR: Haha okej, jag brukar inte heller engagera mig så mycket i mitt hår i vanliga fall, men när det blir fest vill jag nog hitta på nått! :)



Håller med dig, man ska väl inte vara arg och visa "hat" framför barn?! Vad är man då för förebild?

Kul att hon trivs på nya avdelningen:D Ni verkar ha haft en mysig dag tillsammans!

2011-09-13 @ 22:15:54
URL: http://selmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback