RSS 2.0

svar på tal

hej anonym!

tackar väl för kommentarerna.

jag tycker absolut inte synd om mig själv och jag försöker allt jag kan med att hitta ett jobb. vilket inte är det lättaste...
skickar in till olika förtag... även till annonser på afs hemsida... har monster, jobb.se, är medlem på alla bemanningsföretag.. får antingen inget svar eller så kommer det ett mail om att de valt några andra...
jag kan inte göra ett skit åt den saken...
söker i strängnäs kommun, Eskilstuna, Södertälje och centrala Stockholm..

jag är hellre ute med min dotter än att sitta hemma i en lägenhet och glo på tv hela dagen...
Hon leker samtidigt som filmen är på... och jag leker mer än gärna med henne..

nåja, tillräckligt svar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback