RSS 2.0

testa gränser

   
torsdags när Elicia skulle lämnas på förskolan :)



Fredag då:
Elicia vaknade 6 och vad jag trodde skulle bli en lugn dag blev en dag med att testa gränser för henne..
Hon blev arg 1 gång på morgonen och då skrek hon och försökte slåss..
Sedan lugnade hon ner sig igen och vi kunde gå ner till stan för att möta Monica vid 12.
vi gick till apoteket och coop och sedan gick vi och åt på Marias kebab.
Monica bjöd denna gång :)
Elicia fick klubba till efterrätt :P

efter det blev det förbi bibloteket och Elicia kollade i massor av böcker där på barnavdelningen :) hon tyckte det var roligt. :)
Sedan gick vi en sväng till på stan och sedan hem till mig och då fick Elicia utbrott nr 2 för att hon inte fick gå ut på balkongen och då skulle det bitas, slåss och skrikas massor..
och denna gång tog de längre tid innan hon lugnade ner sig.. Hon har då sett till att trotsa och testa gränser.. :P
Men jag veknar inte... Ett nej är ett nej... så är det bara..

Johanna ringde och frågade om jag ville komma över och om jag hade kaffe hemma... ja visst hade jag det... så vi började gå ditåt fast vi skulle vara där efter 40 minuter :P
men Elicia fick gunga lite, men sen började det regna så vi gick in i deras port och väntade :)

sedan blev de kaffe och jag passade på att sitta vid en dator som är mycket snabbare och klickade hem lite kläder till mig och Elicia :) till mig blev det
ett par vinterskor, en tröja, ett par byxor och 14 par strumpor :P
Elicia fick
2 t-shirts med bilar, pyjamas med bilar och en mössa med bilar ;)
min lilla biltjej :)
sedan ville Elicia hem, men hon började nog bli trött..
men trotsa på vägen hem skulle hon ju självklart..
och även lite hemma... men till slut så gick hon och la sig självmant..
jag gick och la mig vid 21 tror jag, för jag var både trött och hade grymt ont i ryggen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback