RSS 2.0

trevlig eftermiddag/kväll :)

som ni vet gick jag och Elicia ner till Minna igår efter att vi ätit.. Och barna lekte, kolla tv och vi vuxna snacka om allt möjligt och drack lite kaffe.. :)
Barna satte sig till och med och bada :) hehe, skönt, då slapp jag de när jag kom hem sen :D

kl 20 så började Elicia gnälla på att hon ville hem så det var typ bara att klä på henne och gå hemåt... Men vi hade en nice dag helt klart... :)

väl hemma så blev det göra alla bestyr innan sängen kallar för Elicia.. och hon slocknade nästen direkt... kom upp en gång bara..  när hon väl somnat så satte jag mig och kollade på film och efter den somnade jag som en gris :) 

så idag kom Elicia in vid 7 tiden och tyckte att vi skulle gå upp.. sure.. upp och dona igen... frukost bestod av yoghurt och macka till Elicia och jag tog ett glas mjölk...
vi kollade på barnkanalen lite och nu sitter Elicia och kollar på Cars :P

senare idag så ska jag gå och hämta en bilar lampa som jag ska köpa för 50kr till Elicia :) när jag visade Elicia den på bild så blev hon eld och lågor.. :)
Monica ska vi träffa också... Ska börja skissa på hennes tatto ;)
Har själv bestämt att jag ska fixa en tatto nu.. :) så sitter och kollar bland mina tatto tidningar om jag hittar något... men jag vill inte göra något jättestort det första jag gör..
så sitter och försöker slänga ihop 3 tattos i en ;) på något snyggt sätt.. funderar på att säga vad jag vill ha till chrille så får han fixa :) det e ju ändå han som ska gadda mig :)

nåväl.. idag är det lördag och jag har ingen aning om vad mer jag ska göra... funderar  på att göra chokladmuffins och något annat smaskigt... jag e helt galen denna vecka... baka baka baka är det enda som snurrat i hjärnan ;)
men Elicia tycker att det både är roligt att hjälpa till och gott att äta... :P

nej, nu får ni ha en trevlig dag så hörs vi väl senare :) hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: SELMA

SVAR: Haha ja vi hade det kanon! Ja det är jättekul, för även om vi är uppdelade i två så kan jag fortfarande utan problem umgås med alla!! Jasså hade du ingen bra klass?

2011-09-03 @ 23:16:34
URL: http://selmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback