RSS 2.0

värsta natten på lääänge

igår kväll efter att jag lagt mig för att sova så började tankarna vandra runt, runt..
kände tårarna bränna innanför ögonlocken och jag skickade iväg ett mess till en av de bästa för att kolla om han var vaken och de var han.. så jag fick skriva av mig lite med honom..
men vid midnatt så var han tvungen att sova men jag kände att jag hade fått ur mig alla tårar och kände mig lite gladare..

men sen så skulle man ju sova också... mjo, men eller hur..
vred mig fram och tillbaka.. gick upp drack vatten, la mig, upp på toa, la mig vred mig i sängen... kolla på kl 1.30.. vred mig och gick upp, drack vatten, la mig och kl var 2.30 sen måste jag tillslut ha somnat av utmattning..

så nu på morgonen så har Elicia lekt med min mobil och jag har varit halvdöd :P
men men, så kan de gå...

en av anledningarna varför jag blev så ledsen har inte direkt med stefan Liv att göra utan att jag tänkte just då datum.. idag är de 10 dagar kvar.. 18 september 2002 avled mamma... :(

Kommentarer
Postat av: SELMA

SVAR: Ja det kan jag ju göra :) Men endå känns det lite skönt att få det gjort så snabbt som är möjligt;) Men det är somsagt två år kvar så jag får se!

Ja, det är helkonstigt! Tycker så synd om hans fru, vänner, släkt och barn!



Usch vad hemskt, vilket jobbigt datum för dig! Att förlora sin mamma måste vara som att förlora en stor del av sin trygghet (för många iaf).

2011-09-08 @ 20:03:14
URL: http://selmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback