RSS 2.0

800 inlägg :P

nu skriver jag det 800:de inlägget...
idag blev det upp tidigt... kolla lite tv och äta frukost..
Elicia har vart tvärtom idag... inget har varit bra..
först hällde hon ut en del chokladpulver i min säng, hon hade smygit iväg med paketet utan att jag sett det..
sen var hon in i kylskåpet och snodde åt sig en halv gurka... :P
så när Maria hörde av sig så blev jag glad att få komma hemifrån en stund.. :) så ner på stan och ta en cola på prinsen.. hälsa på benny och oskar hos gabbi... Maria handlade lite och sedan blev det att gå hem...
äta lite och nu sitter vi hemma hos Jonas... Elicia kollar på tv och jag ska strax dricka kaffe ;)
vad händer mer en trist och grå fredag??
btw, hoppas att denna jobbiga sida av Elicia bara är fredagen den 13 grej och försvinner imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback