RSS 2.0

ABBs rättegång 3

Idag fortsätter förhören med Anders och idag har han hittills talat om vad för spel han spelat
Wow och call of duty..
så fort frågor om Knights templar kommer upp så blir han irriterad och vill inte svara.
han har även fått frågor om hans ekonomi

de har nu en kort paus och jag kommer fortsätta följa denna rättegång...


igår var en sådan där dag som Elicia var snäll på... När jag hämtade henne på förskolan ville hon inte direkt gå hem men efter att ha sprungit efter henne lite så fick jag tag i henne :P
hon somnade som en däckad säl på ett väldigt udda sätt i soffan...
ena knät i golvet, de andra på soffan och liksom hängande neråt... jag vet fan inte hur jag ska förklara.. men aja...
senare runt 17 så blev det att hon ville vara utan blöja och visst... hon var så duktig med att pausa filmen och gå på toa... :) maten blev en hemgjord sås med krossade tomater och kryddor, mjölk och lite andra kokade grönsaker med makaroner... maten blev kanon och Elicia älskade det.. 2 portioner åt hon :)

men när det var dags för sängen så fick jag höja rösten ett antal gånger innan hon förstod att jag menade allvar... så i slutändan var jag tvungen att ta upp att alla hennes kompisar på dagis sov och vad som skulle göra på dagis (idag) hon somnade iaf tillslut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback