RSS 2.0

ABBs rättegång 4 dag 5

sitter och följer rättegången via mobilen då min dator inte orkar med att visa... men vad spelar det för roll? mer än att jag får betala lite efter att ha använt 100mb på 1 halv dag :P
100mb per dag har jag gratis... men va fan...

just nu så sitter dom och förhör Anders om bomben.. men snart kommer de komma till Utöya händelsen.. och jag tror att det kommer ta väldigt hårt på de som följer denna rättegång.. även på de anhöriga och den som var på Utöya.
Jag själv tycker att han baktalar sig själv ofta genom att säga att det var tanken att låta minderåriga leva. men sedan vänder han på det och säger att han ville döda alla på ön och inte bara de 69 som dog..


nu till mig själv och vad som händer här..
Jag kan säga som så att jag just nu inte mår så vidare bra...
har ont i hälen på höger fot och det verkar som om jag fått hälsporre.. den som undrar vad det är googla...
sedan är jag förkyld och igår kväll hade jag feber..
jag har även ont i mitt vänstra öga så sitter och blinkar var 5 sekund för att få ögat att tåras... använder även ögondroppar för att underlätta... och ja, jag har pratat med en läkare om det... ögat är torrt och för mig känns det som om det sitter något i ögat men så är det inte..
men det är måttligt irriterande...
på sista tiden har jag då haft otur när det gäller mig själv... haft ont här och där och besökt sjukan har jag gjort väldigt många ggr på grund av olika saker..
men men...
i veckan fick jag iaf provsvaren om cellprovtagningen jag gjorde för drygt 2 månader sedan och allt såg normalt ut...

nej, nu ska jag fortsätta följa rättegången och blinka med ögat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback