RSS 2.0

ABBs rättegång

att jag inte har haft tifd att blogga eller lägga ut bilderna jag har lovat är för att jag har följt varje uppdatering och skriveri om Anders Behring Breivik.
Alla vet väl vem det är hoppas jag :P

idag är dag nr två då han förhörs av åklagare..
Jag följer rättegången med Linda Hjertén via Aftonbladets cover it live.. tror jag det heter.. försökte hitta namnet men lyckades inte :P

hon är en mycket duktig reporter måste jag säga.. :)

och en sak till varför jag inte har bloggat är ju för att jag har gått och lagt mig tidigt dessa kvällar som varit... strax efter att Elicia somnat så har jag lagt mig..

så nu vill jag inte lova att jag lägger upp några bilder i kväll, men jag ska försöka...
jag kommer inte lägga upp några som helst bilder på ABB i min blogg... men jag säger till er som är intresserade av hur denna människa ens tänkte tanken att göra detta följer det via aftonbladet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback