RSS 2.0

bilderna

jag är helt slut och kommer lägga upp bilder och skriva en liten text till varje...
men som ni vet så följer jag rättegången mot Anders Behring Breivik och i eftermiddag var det faktiskt tufft att få veta hur han gick omkring på Utöya och sköt ungdomarna.. 
Jag känner ingen som var med men jag har läst bloggar (på norska) om några av de som var där och även följt varje artikel om just denna händelse.. så det var nog mycket därför det kändes så tufft att höra hans historia om hur det gick till och vad som hände när och hur han gick till väga..

oj, blev visst att jag skrev av mig lite om rättegången även denna gång :P hahaha
nåja, nu kommer bilderna


ser ni rådjuret??
denna såg vi en dag när vi satt och åt lunch... :)
 klänningen på bilden fick Elicia av Monica och den är köpt i Polen :P

nu följer lite bilder från när vi var i lekparken här utanför och i skogen :)
     

min söta putte


sen hade Elicia lekt med min kamera hos Jonas och Johanna och lyckats få ett kort på wilma utan att det var suddigt och fingrar framför :)


sista bilden jag bjuder på är på Benny och Oscar!!


och nu önskar jag er en godnatt... :)

sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback