RSS 2.0

domen från läkaren

jahaja, idag var jag hos läkaren och det konstaterades att jag har kronisk värk i ryggen...
så nu får jag helt enkelt göra det bästa av situationen... tabletter och salva och träna ryggen så gott det går.. så kanske det blir bättre iaf...
annars har dagen varit bra.. förutom regn vädret.. men det är ju typiskt aprilväder så finns inget att klaga på egentligen...
sitter just nu hos Jonas och Johanna och har hjälpt Jonas med akvariet :) har flyttat det och fyllt i vatten... det var det jag fick hjälpa till med... snart är det iaf klart... men vattnet är grumligt.. så tänker inte bjuda på en bild på det... iaf inte idag :P
nej, nu ska jag vara social... hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback