RSS 2.0

Härlig förmiddag och lunch med Monica!

idag blev det att vakna vid 7 ungefär då Elicia kom in till mig och sa att jag var tvungen att gå upp.. hon ville absolut visa mig något och jag undrade förståss vad.. men det hon ville visa var ett rådjur som stod på andra sidan gatan och åt... :) men strax efter att hon visat mig blev den iväg skrämd av en bil... men hon hade tur som fick visa mig något hon sett.. för annars är det alltid jag som hinner se djuren först :)

kl 10 gick vi ner till stan för att möta upp Monica.. hon skulle handla matsäck till Polenresan och handsprit :P
så först en vända till Ica, sedan apoteket..
sedan blev det en lunch inne på kafe Georges.. Malin jobbade också.. så Elicia blev ju jätteglad :)
när kl var framåt 12 så gick vi hem till Monica för att hon skulle hämta sina saker och Elicia skulle få sitt påsk ägg.. :) bättre sent än aldrig som man säger... sedan blev det en promenad ner till ångbåtsbryggan nästan för att vinka av Monica... Elicia var väldigt blyg då det stod massor av andra människor där :)

sedan en lång promenad hem.. men väl hemma så blev det massa mys och film.. och sedan middag...
tyvärr måste jag ju säga att Elicia har somnat redan nu och hon sover troligen för natten..
suck, varför så tidigt.. men hon somnade denna tid igår med och inte var hon uppe tidigare för det... så hon kanske behöver mer sömn nu helt enkelt.. :)

denna bild tog jag på väg hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback