RSS 2.0

hemska helg

Elicia har visat mig i helgen vad trots är för något...
och hyss också för den delen..
hela min duschcream fick lämna flaskan ner i badkaret lekt med kattfodret, osv, osv.. 
det blev iaf en sväng ut i lekparken vid oss igår tillsammans med Monica..
Elicia fick en klänning och en kopp av Monica som Monica köpt i Polen... Elicia blev tokkär i båda :)

men jag älskar min lilla tös!!
jag är grymt trött idag men det kan nog vara för att Elicia väckte mig 4 imorse för hon hade kissat i sängen... men men, upp och fixa och hon somnade ju aldrig om efter det...
lämnade iaf Elicia på förskolan i vanlig tid och efter det så blev det stan för mig...
har kollat lite jobb och så...
men som sagt finns ju inte alls så mycket jobb att söka som många tror...

så när jag hämtar busan idag så tror jag att hon kommer somna i vagnen...

tog iaf en massa bilder igår, men laddar upp dessa ikväll när jag är hemma :)

hörs...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback