RSS 2.0

kärleken som är starkast

Måndag:
Hör att Elicia har vaknat och när hon kommer in till mig.
E: Mamma, vaken??
J: mmm.
E: Jag älskar dig!
J: Jag älskar dig också!

att höra det direkt när man vaknat är ju något som är det bästa som finns och av sina barn ännu underbarare :)
Vi åt frukost och sedan gick vi mot dagis i vanlig ordning. det var dimma och på tågbron undrade hon vart kyrkan va... man såg ju inte den i dimman.. :P
lämnade henne på förskolan och jag gick ner till Georges och satte mig där och läste och drack en kaffe.. eller 2 :P haha..
sedan blev det af för att kolla upp om utbildningen. hmmf, jag hänger inte med alls om det han snackade om som jag träffade.. men aja...
sedan till Sandra då Gabbi var ledig.. sedan blev det en kaffe på Nancys innan jag var tvungen att gå och hämta skrutt.. men först en vända till Kommunhuset...
När jag hämtat Elicia så gick vi hem och var hemma i ca 1½ timme sedan gick vi till Jonas och Johanna då dom skulle passa henne under tiden jag var på föräldramöte...
så blev de kaffe där med.. :P
knallade mot dagis runt 18.10 eller något sådant och var lite tidig men det är ju sånt som är bättre..
Kände 3 av alla föräldrar som var där igår.. :P
när jag var på väg därifrån så ringde Johanna och berättade att Elicia somnat på soffan.. men kl var ca 20.30 när hon ringde så det var ju egentligen inget konstigt med att hon somnat.. :)
när jag väl kom dit 2 min innan porten låser sig så blev det en kaffe till.. och sedan fick jag å en sovande Elicia skjuts hem av Jim och Petra.. Tack så jättemycket för skjutsen för hon vägrade ju vakna :P

Tisdag:
vaknade runt 6 som har blivit en vana nu och kollade på tv och åt frukost och sedan blev det snart dags att göra sig klar för att gå... Idag skulle barnen vara ute och städa... så när vi kom dit var det ju fruktdags och samling först..
Jag gick ner till stan och satt och vänta på Gabbi.. men träffade på HK och snackade med honom ett tag... det blev kaffe och macka hos Gabbi och sedan gå till Bokia för att köpa ett grattiskort till Wilma som fyller 1 på lördag.. fan tiden går sjukt fort.. :)
När jag väl hämtade Elicia låg detta på henne hylla

när hon väl satt i vagnen och vi var på väg för att handla med det viktigaste hem så somnade hon. :)
sov tills vi kom hem å sen har det varit en massa bus och lek..
nu ska jag strax börja med maten. :)

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback