RSS 2.0

Komplimang från hjärtat

igår när jag och Elicia kom hem så hittade jag en film som (jag gömt) ett tag för att den var totalt uttjatad... Herbie, fulltankad... och den blev Elicia så glad över att få titta på.. :)
efter någon timme så hörde Ragge av sig och frågade om vi hade lust att komma över på kaffe och lite snack... ja, varför inte...
så jag gick och bytte byxor.. för de andra var lite skitiga efter att Elicia hoppat i vattenpölar och stängt ner mig.
när jag kommer in i vardagsrummet så tittar Elicia på mig en stund och säger sedan
Vad fin du är!!
det är verkligen kärlek och det kommer ju direkt från hjärtat.
det gjorde mig så glad och jag sa ju självklart tack!
min fina tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback