RSS 2.0

ojdå... 1 vecka sedan

jaja, jag orkar inte gå igenom hela veckan men slänger upp bilder som blivit under veckan iaf :) hoppas det duger..
25/3 var vi ju på kryddparty och här följer 3 bilder från den dagen :)
  
om ni tittar ordentligt på sista bilder så ser ni 2 svanar :)

29/3
Benny har fått en kompis som heter Oskar

Så Gabbi får lite lugn och ro på jobbet utan att ha en liten gnällig Benny... :)

2/4
Tog mig en promenad innan jag skulle hämta Elicia och gick en annan väg och sedan uppe i skogen ovanför dagis :)
 

5/4 Skärtorsdag och påskkärringar ;)
 
Elicia tyckte hon var jättefin och ville ha många prickar i ansiktet ;)
 
knoppar :D

hon somnade en stund och sedan gick vi över till Jonas och Johanna på fika... var där någon timme då jag fått klartecken om 2 dagar barnledig het på menyn ;) så hem och packa.. packade de som Elicia ville ha med och sedan blev det att ta det lugnt på kvällen... Kolla matchen mellan Aik och Saik.. som Aik vann såklart ;)
sedan en härlig kvällspromenad... och NEJ, det blev inte krogen!! hittade på annat istället...

Långfredagen vaknade jag 8.15 ungefär ;)
kollade på tv och sedan träffade jag Monica för att gå på en mässa i kyrkan... Ja, det var rätt tråkigt vissa gånger men det var ju trevligt att få se Matte G sjunga :) efter det blev det en lunch på Nancys.
 
sedan upp till monica för att packa lite saker och hem till mig för att kolla film och sedan dricka smirnoff :)
vid 21 ungefär gick vi mot macken för att köpa cigg.. ja, jag feströker :)
sedan ner till krogen... träffade lite folk och sedan blev det efter fest... jag lämnade inte efterfesten förrän vid 10 på morgonen... och då hade jag nyktrat till.. Men ja, jag hade lyckats bli någelunda dragen :P
påskaftonen bestod av att möta Monica på stan och sedan handla... träffade även Birgit som jag haft på iv-bas för flera, flera år sedan och hennes son Jacob som jag har som vän på fb :) haha, lite kul när jag kände igen honom men inte tvärtom ;)
hem och börja till laga maten och sedan vänta in min lilla busunge..
blev en trevlig middag med kyckling, potatissallad, köttbullar, prinskorv, vitlöksbröd och en sallad..
Elicia åt faktiskt duktigt.. :)
sedan gick Monica för att ha egna äventyr för sig på natten med kyrkan...
Elicia somnade kl 19.30 och jag har för mig att jag gick och la mig och somnade strax innan 21...

idag så blir det soft, över till Jonas och Johanna en stund... ska öven hinna träffa Monica också..


min vackra Putte i köksfönstret :)
bilden togs igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback