RSS 2.0

släktforskning

Det är väldans roligt de :)
för man får ju reda på massor...
vart man i bakgrunden kommer ifrån... måste ju säga att det är mycket intresant..

har hittat ett program som är gratis där man får det lättare med släktforskningen :)
och ja, nog att det är lättare att kunna kolla på datorn.. men jag kommer fortfarande att skriva allt på papper.. jag menar... vad gör jag om datorn kraschar.. ja, då får jag börja om igen... det är ju inte speciellt roligt...
så det jag gör på datorn finns i pärmar här hemma med :) det är riktigt great ;)

vad har vi gjort för något då... Elicia har blivit väldigt snorig och nyser då och då.. men ingen feber och det är ju detta aprilväder som gör att det blir så här...

ja, det är snart maj också...
och ja, jag fyller då... en önskelista skulle jag ju ha skrivit.. men ärligt talat vet jag inte vad jag vill ha... förutom en bärbar dator :P
finns ju en del filmer jag vill ha också.. sedan presentkort på bio, klädaffärer ;)

Kommentarer
Postat av: Eva-Lotta

så fin header! :)

2012-04-15 @ 15:31:45
URL: http://musicismyheroin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback