RSS 2.0

Elicias kalas dag :-)

gick upp vid 9 och strax efter 10 gick jag och Elicia till lokalen för att möta upp Monica.. sedan hem och fixa tårtorna..

vid 12 var vi nere i lokalen för att fixa allt inför kalaset.. blåste upp ballonger, dukade upp och fixade fiskdammen :-)

först kom Jonas, Johanna, Wilma och Tindra. sedan kom Marcus och Kenneth. väntade in fler som sagt de skulle komma.. men som inte hört av sig efter det..

öppnades presenter och barna busade, ballonger small, bullar och kakor åts, Elicia blåste ut ljuset på tårtan och de åts tårta..

mera bus och i fiskdammen fiskades de upp en påse med gott och blandat :-)



presenterna då..
av mig fick hon en film. spooky buddies. (hon fick bara en idag av mig, jag menar hon fyller ju på tisdag)
av Jonas, Johanna, Wilma och Tindra ett parkeringsgarage.
av Monica, Marcus och Kenneth en pulka..

Elicia följde med Kenneth hem så jag och Monica kunde städa ifred.. var till macken efteråt..
sedan hem till dom och umgås.. ut en sväng och åka pulka med Elicia :)
sedan in för att kolla på ice Age 4 och äta..

nu ligger en nöjd tjej och sover och de tänker nog jag göra med.. gå och sova.. när jag läste godnatt saga för Elicia gäspade jag flera gånger..

så godnatt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback