RSS 2.0

födelsedagsbarn!!

imorse när jag gick upp så sov Elicia fortfarande.
så jag gick och hämta en av presenterna och sjöng ja må du leva.. Elicia vaknade och var jätteglad och öppnade sedan presenten.. snow buddies


sedan gick vi till bussen..

idag har jag jobbat själv näst intill hela dagen. men det har gått jättebra :-)
stängde kl 14. och åkte och hämtade Elicia som hade fått ballonger som hon fick ta med och sedan hem.
när vi kom till busshållplatsen där vi går av så kom ett fackeltåg från skolan med 2 st som hade trummor och Elicia tyckte det var jätte häftigt.. kollade på de och gick sedan hem.
väl hemma fick hon öppna nästa present som innehöll



sedan somnade hon i soffan.. däckade totalt..


väckte henne och när Johanna ringde så klädde vi oss och gick ut och knackade på kåges pappas garage dörr då jag visste att både kåge och hans pappa var där :P..
så fick Elicia träffa kåge på sin födelsedag med ;-) lyckost där alltså :P
över till Jonas och Johanna ett tag. sedan kom Monica.. och efter ett tag Jim och Petra.

vi gick hem och Elicia fick öppna en present från Monica. det innehöll en tröja med Tingeling och ett par byxor :-)
sedan tog vi pulkan och gick fram å tillbaka till macken. :-)

nu har precis Elicia somnat och jag kollar tv men blir nog sängen snart..
är så grymt seg och känns som jag har någon förkylning på gång. men trotsa det för jag har inte tid å bli sjuk nu.. mycket te och nässpray blir de nu innan sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback