RSS 2.0

fredagar e fan grymma

idag på coachingen så snackade vi i våra grupper som blivit då vissa har olika coacher :P

så vi slutade redan vid 11 idag typ..

men istället för att gå hem så umgicks jag, Ewa, Jimmy och Rasmus på deras kontor.. lyssna på musik och snacka.. grabbarna spelade lite spel å så..

Rasmus gjorde även en krona av postit lappar till Jimmy



hihi.. ja, man kan roa sig på många sätt :-)

var hemma vid 15 och efter 16 kom Monica och Elicia hem :-)

blev kaffe hos jonas och Johanna.
jag och Elicia gick hem när wilma bada och nu sover Elicia sen 2 timmar tillbaka.

nu ska jag slå in en julklapp till Elicia.
imorn blir det baka, baka, baka och ska även städa tänkte jag..
Elicias rum MÅSTE städas.. ser ut som en bomb slagit ner där ;-)

godnatt alla fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback