RSS 2.0

pepparkakshus

dagen har varit jättebra.

alarmet började pipa kl 5.15 och jag gick upp direkt.
gjorde mig klar. sedan väckte jag Elicia som var en glad skit idag :-)

åkte buss till dagis och sedan med samma buss till jobbet :P
har haft en hel del å göra idag.
Ewa och tuva kom förbi på fika.

var förbi stan en snabbis sedan upp till dagis och på Elicias hylla förutom att teckningar så låg denna



vi var hos Jonas och Johanna några timmar sen gick vi hem.

jag fixade disken efter maten och fixade ihop pepparkakshuset.. dock fick jag laga de på 4 ställen men va fan! första gången jag gör ett sådant



Elicia sover nu och jag kollar på tv.
:-)
kom precis på att jag har inte fått något sms från min optiker så dom är lika sega som sjukvården.. morr!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback