RSS 2.0

UF-mässa på jobbet

imorse så var det lite knöl med att få Elicia att sätta på sig overallen rätt.. båda benen i samma ben.. men tillslut så :P

gick till bussen.. på vägen!! det var inte skottat på trottoaren!!
åkte buss, lämna Elicia, åkte till jobbet..

började halv 8 i vanlig ordning. gjorde lite mackor, plastade in och fixade. :-)
vid 11 tiden så började en grupp på 5 killar att fixa med bord och så inför UF- mässan som skulle börja vid halv 2. deras företag hette roastntoast.

jag var även ner på mässan och kollade och köpte macaronas-kakor eller vad man nu kan kalla det. :P pepparkaksfyllning asgott ju! och även en burk med blåbärssylt som de ungdomarna gjort själva :-) också supergott!!

även dessa toast hos grabbarna var grymma!!

Monica hämtade Elicia och sedan kom de förbi på jobbet. så nu vet Elicia exakt vart jag jobbar. erbjöd Elicia en klubba men hon ville ha banan ;-) och en festis :-)
så gick vi ner för att kolla lite.

så ikväll slutade jag 17.45. lång dag.. men har haft grymt kul.

sedan hem till Monica, Kenneth och Marcus. gick även till macken för att handla lite.
Elicia käkade middag där och vid halv 9 så gick vi hem.. Elicia fick öppna paket och chokladkalendrarna. sedan fixas för sängen. hon slocknade väldigt fort. hann typ läsa 4 sidor i boken så sov hon :-)

nu ska jag stänga mina ögon för att sova. imorn är det fredag!!! jippi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback