RSS 2.0

Alla ♥-ns Dag

14 februari = alla hjärtans dag..
börjar med att berätta hur dagen har varit :)
vaknade med Elicia i sängen och gick självklart upp på en gång..
frukost och sedan gå till förskolan :)
lämna sötnöt och sedan ner till butiken... öppnade och 10 minuter efter att jag kommit så kom Sarah :)
jobbade på bra och till lunch blev det marie´s Special ;)
sedan var Sarah iväg och handlade lite :)
kl blev 14 och det var dags att gå och hämta Elicia.. ner till stan igen eftersom Elicia saknat Sarah :P
Elicia och Sarah gick iväg och handlade lite och när dom kom tillbaka hade Elicia fått choklad och jag fick en chokladask.. Tack Sarah :)
  
när vi var på väg ut från präntaren sedan så ringde Monica och sa att jag skulle stanna :) haha... hon var nästan precis bakom mig :P
sedan hem och när jag kom hem så hade vi fått paket från Ellos.. hmm, 2 filmer och då har jag även ett paket att hämta ut på posten imorn också det från Ellos :) dumt att lägga i samma paket??
nåja.. vi har ätit mat och nu sitter Elicia och kollar på tv... snart dags för sängen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback