RSS 2.0

bästa dagen på länge ;)

Elicia vaknade vid 7, jag gick upp halv åtta efter att hon hållit på och klättrat över mig ett par gånger..
sedan blev det bolibompa och frukost... kl 9 stänger hon av tvn och säger att vi ska till dagis... men hon är ju ledig fredagar från och med denna vecka :P tills jag får jobb eller tills jag bestämt att jag ska börja plugga.. eller snarare vad jag ska plugga.. :P

nåja, blev att slå igång en film åt tösen och kl 10 strax efter så gjorde vi oss klara och gick ner till stan... träffade en granne till oss och en polare till honom som bjöd på kaffe och bulle (festis till Elicia) nåja, varför inte..
sedan kom Sarah... blev en fika till där och sedan dök Matte upp :)
sen så blev det att vi gick till butiken och började röjja.. :) Matte var med och sedan kom även Eric..
och ja, vi har haft så grymt kul...

det bästa med att butiken är stängd är ju att själva dörren till butiken är stängd ;) så Elicia kommer inte ut :P och kan alltså inte smita ;)
dagen var iaf grym...

vi slutade röjja runt 15 tiden och i lokalen brevid skulle de ha dansuppvisning så kollade på den och när jag lämnade den såg jag en tjejkompis som jag stannade och snacka med lite... 2 sekunder senare så sov Elicia ;) snacka om trött efter bara några timmars bus ;)
sedan blev det iaf hem och sedan över en stund till Jonas och Johanna :)

nu ligger Elicia och sover sen en timme och jag sitter här och skriver lite... ska faktiskt ta en lång tupplur så fort inlägget är klart...
Elicia fick strumpor av Sarah idag :) med blixten mcqueen på och även ferraribilen ;)

Elicia så stolt över hennes nya strumpor ;)


nu följer lite andra bilder från veckan :) som jag inte orkat lägga ut :P

 
så här blev Elicias rum efter möbleringen.. 
sänghimmel.
nytt nattduksbord och sedan tvhyllan som hon lägga leksaker på och i :)

min nya handdukshylla ;-) blev jättebra utanför toalettdörren :) eftersom den inte fick plats där inne :)

skåpet längst in är nytt och det passar superbra i min klädkammare :D

nya tv-bänken ;-) gud vad skönt att kunna se tvn över Elicias huvud när hon står i vägen...


 
ja, det är nog ett släktdrag att vara helt inne i spelet ;)
hehe... sötnosar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback