RSS 2.0

Cellprovtagning

i tisdags efter dagis så gick jag och Elicia till Monica och umgicks med henne under eftermiddagen :) vi spelade lite xbox och jag kollade lite efter jobb :)

var hemma vid 19 och gjorde mat och sedan gick Elicia och la sig själv :)



igår så var det inte direkt full fart till dagis... det gick inte direkt fort för man kände sig som bambi på hal is... ja, jag menar det... det var halt överallt... på vägen, trottoaren... och det var bara så jobbigt.. men men, till dagis kom vi iaf :)
Sarah kom lite senare och vi öppnade butiken..
men bestämde oss för att stänga kl 13.. efter stängning så åkte vi med Andreas till kvitten och efter det så hämtade jag och Sarah Elicia på dagis.. Elicia blev jätteglad, klädde sig jättefort och hon fick ju åka bil ner till Paulinska... sedan upp till Jonas och Johanna en sväng..
ja, nu är det torsdag morgon.. Elicia kollar bolibompa och jag sitter och är nervös.. men ett cellprov är ingen fara.. är mest nervös för provsvaret som jag får om 4-8 veckor..
nej, nu har jag inte tid att sitta här... men uppdaterar mer ikväll och då kommer det komma in bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback