RSS 2.0

godmorgon

igår var en bra dag... tog inte alls lika lång tid till dagis...
dock ville inte Elicia släppa taget riktigt.. hmm..
väl nere hos Sarah så blev det lite som vanligt..
kunder som kom och gick... sedan så dök eric upp och lite senare chrille :P

sedan var det i stort sätt dags att hämta skrutt igen... sedan hem och soffan blev min vän igår... mådde inte alls bra... kände att jag hade feber... så ipren och otrivin fick stå till min tjänst igår för att inte somna innan det var dags..
men sedan hade jag svårt att sova iaf i natt..

nåja..
snart är det dags för att gå till förskolan...
sedan sista arbetsdagen...

btw... detta är föresten inte klokt..
jag är sjuk för 3 gången på 3 månader och jag som brukar vara sjuk typ 1 gång om året..
undrar just vad det beror på?!?!

nåja, nu är det dags att göra sig klar :)
hörs ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback