RSS 2.0

härliga onsdag :)

idag blev det att lämna Elicia på förskolan och sedan iväg ner till Sarah då jag extra jobbar där tills butiken stänger för gott. :)
det är ju roligt att ha något att göra.. för att få jobb i detta samhälle är ju svårare än många tror.

funderar starkt på att börja plugga istället.. men det är ju just det med en massa lån och så..
men men, får fundera vidare på den tanken och kanske kolla med af vad dom tycker :P
men det får vänta tills efter den 17.
imorn ska jag iaf till försäkrningskassan och lämna in papper..
sedan ta ett snack med dom på af också.. kanske när jag ändå är där :)

när vi kom hem idag så blev att diska en massa som jag inte orkat ta i tu med... men nu är det gjort iaf :) härligt..
nu sitter Elicia och kollar på film efter att ha hjälpt till lite med disken... men när hon var klar med sin disk så var det blötare på golvet än jag väntat mig :P men hon är duktig ändå min lilla skrutt..
och om nu någon ska opponera sig i varför hon diskade.. så var det för att hon ville de själv!!!
(vet att de finns folk som läser min blogg som bara gör påhopp om hur jag sköter hem och barn)


någon som sett denna dricka någonstans ;) väldigt intresserad av att prova :) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback