RSS 2.0

kyckling, ris och currysås

idag så fick jag 1½ h sovmorgon då Elicia satte igång tvn själv och kollade på tv... hon kom in till mig och väckte mig :) sötnöt..
sedan så var det bara att ta det lugnt och äta frukost..
chrille ringde och frågade om jag var hemma..
sedan ringde han efter ca 30-40 min och sa att jag kunde komma ut med nyckeln eftersom han skulle vara kattvakt resten av helgen till Sarah och Andreas katt :)
var väldigt länge sedan man såg honom så snackade lite och sedan var det in igen... sedan dök mange upp med massa papper som tydligen hade följt med när han hämtade sina prylar förra året typ... papprena var iaf från 09 :P hahaha..

sedan ner till stan handla lite och sedan hem igen.. på vägen hem hade jag så ont i ryggen så jag mådde illa.. :( men men ipren och nu är det bra igen :P
Monica kom hit för ca 2 timmar sedan så ikväll blir det mat och melodifestivalen..
det blir kyckling, ris och currysås.. :)
mumsigt..

nej, nu ska jag faktiskt fortsätta med maten i köket...

skriver senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback