RSS 2.0

lek, lek, lek

gick upp tidigt imorse och fixade lite, men glömde ändå bort hälften men det hör väl till ;)

det var inte alls lika kallt imorse som det var igår morse kan jag säga... frös liksom inte :P
lämnade iaf Elicia på förskolan och gick sedan ner till stan...
öppnade upp butiken tillsammans med Sarah och det ramlade in lite kunder då och då :)
men så är det väl iofs varje dag :)

sedan upp och hämta trollungen och ner till stan igen..
Sarah ville nämligen träffa Elicia lite så passade på när jag ändå skulle ner till stan och handla innan jag gick hem :P
så blev en liten fika och sedan dök Monica upp också..
hon skulle till kören sedan...

just ja, måste prata med förskolan om fredag och måndag.. får göra det imorn om inte annat får jag hitta någon som kan hämta Elicia på förskolan och passa henne ett par timmar..
men det löser sig nog :)

när vi väl kom hem så blev det en massa lek, matlagning och nu ligger Elicia på golvet och kollar på barnkanalen... :P
1h kvar tills sängen för lillbusan :)

får se vad jag hittar på när hon somnat :)


jag vet inte om jag ska skratta eller gråta just nu.
men känner mig inte lika glad som jag brukar... varför???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback