RSS 2.0

sen kväll tidig morgon

Det är en sak som jag tycker är lite rolig..
ju senare Elicia somnar desto tidigare vaknar hon... hur är detta möjligt??

till frukost idag blev det varma mackor då jag glömt ta fram bröd igår :P men det var ju gott det med.. :)
Vi har suttit och kollat på Ronja Rövardotter.. och gör fortfarande, den är inte slut ännu..
Elicia har också gjort en massa grimaser :P
  
jag sitter och gäspar som en tok för jag är jättetrött.. Elicia sitter och kollar på tv och i en bok från bilar 2. :)

vad som händer resten av dagen är inte riktigt bestämt ännu.. så det får vi se...

laddade ner nya appen med talking tom när han är kär och tänkte faktiskt dela med mig av alla dessa bilder :P
     
   

vissa är ju såå söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback