RSS 2.0

söndag e.m och måndag

när madicken var slut så kom Marcus över.. :) så det blir lite mer film och jag passade på att gå ner till stan själv för att kunna köpa halstabletter.. tog även en sväng förbi munken och tog en kaffe med Thomas :) trevligt värre.. :)
sedan handla och hem till Elicia och Marcus..
käkade ugnspizza...
sedan gick istort sett Marcus hem och jag och Elicia kollade lite på film innan läggdags...

igår morse (måndag) så gick vi upp tidigare än vanligt eftersom Elicia har fått tillbaka sina gamla tider på förskolan..
lämnade henne gick ner till george och tog en frukost och då var det ju Malin som jobbade... lite kul när en systerdotter jobbade denna dag :)
sedan så blev det till Sarah och där gick det strålande..
hämtade Elicia och sedan blev ner till Sarah igen... för skulle få hem lite möbler jag köpt :)
sedan hem och Monica följde med så nu blev det jättebra där hemma...
behöver inte alls säga åt Elicia att flytta sig från tvn om hon står i vägen... för hon kan inte stå i vägen nu... tvn är för högt upp ;) haha

blev lite film och när bolibompa var slut kl 8 så gick lillfis och la sig...
Monica blev hämtad kl 9 ungefär och jag var väl uppe någon timme till innan jag gick och mig...
en uppdatering för idag får ni senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback