RSS 2.0

tiden går för fort

SVINKALLT ute..
ja, alltså när jag kommit 1/4 del av vägen till förskolan så kändes det som min knän skulle gå sönder.. och när jag kommit 3/4 delar av vägen var det som om båda benen var helt bortdomnade..
kunde ju nästan lägga sig ner och gråta för att det gjorde så ont..

idag så har jag jobbat igen och tiden går fort när man har något att göra... :) har varit kunder från och till sen öppning tills jag slutade :)
hämtade skruttan och gick hem direkt.. hem till soffan och värmen.. hade fått ett brev från landstinget.. tänkte jaha, dags för en ny vända med Elicia till bvc men denna gång var det faktiskt till mig.
en remiss till gynekologisk cellprovtagning. frågade om en sådan för 3-4 år sedan men nu får jag gå.. 
så den 23/2 kl 10.30 ska jag vara på familjecentrum för provtagning. och sedan får jag svaret 4-8 veckor efteråt. ja jag är smått skraj för en sådan grej.. för jag är rädd för provsvaret!!

 
kollade på en film med skruttan och åt mellis :)

sedan blev det middag vid 17 och sedan sov vi en stund.. jag var jättetrött och det var nog Elicia med för hon somnade bums när vi lagt oss i min säng..

vaknade efter någon timme igen och då kollade vi på Lassie och tog lite kvällsfika.. :) mysigt på en fredag ju..
efter filmen var det dags för lilla skruttan att sova igen men hon vägrade..
men hon har varit i sitt rum och lekt.. var in till henne nyss och då var hon fortfarande vaken.. men men, orkar inte bråka när det ändå är lördag imorn. :)

jag själv har suttit och kollat på filmen på 4an.. Bröllopsduellen..
Ja, jag är en sådan tjej :P trot eller ej.. men jag drömmer som säkert alla andra tjejer gör om det perfekta bröllopet.. men jag inser väldigt fort att det bröllopet jag vill ha får stanna bland mina drömmar..
jaja, drömmar ska man ha och man kan göra att de slår in. men jag är väldigt osäker på om alla drömmar verkligen slår in..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback