RSS 2.0

trött ikväll

jag slängde ju in ett inlägg lite tidigare idag...
men nu kommer den längre versionen av min dag..
jag bloggade ju via mobilen och det tar så mycket längre tid :P

ni kanske har märkt att jag bloggar mer igen :) har nog kommit in i den perioden igen eller så beror det på att någon klagat på att jag aldrig bloggar längre.. :P


imorse var det inte speciellt kallt heller och det är mer än skönt :) för ni verkar det som om den kalla vintern kanske är förbi... jag kan ta att det är vinter men inte när det är svinkallt. :) då vill man ju helst ligga i sängen/soffan hela dagen och slippa gå ut.. :P

blev frukost och sedan iväg till förskolan :) Elicia var riktigt duktig i morse. hon lämnade sin tallrik i slasken när hon ätit klart, klädde på sig kläderna jag lagt fram och satte även på sig ytterkläderna själv.. utom vantarna då som kanske är lite svåra eftersom det är fingervantar..
när jag lämnat henne gick jag ner till stan och satte mig och vänta på Sarah då hon ännu inte kommit :P
sedan öppnade vi butiken :)
var ganska dåligt med kunder idag, men dagen gick ju fort ändå.. :)
när jag skulle gå från Sarah så mötte jag Robban, Sanna, Alex och nya tillskottet Adrian :) ååh, så söt han är. :) 3 dagar gammal är han idag :)
hämtade skruttan och gick hem direkt.
Elicia har lekt i sitt rum, nu har vi precis ätit potatis, pölsa, rödbetor och paprika :)
så nu får hon sitta och kolla på bolibompa :)

ska köra samma sak som jag gjorde igår så kanske hon somnar tidigt idag med..
hon har nämligen varit väldigt trotsig just när hon ska sova som ni på fb vet :P
men igår somnade hon vid 20 tiden.. :)


när hon somnat så kommer nog även jag gå och sova för jag är grymt trött..
sovit dåligt i natt nämligen.. vaknade ett par gånger, varför vet jag inte..
men jag brukar ju vakna till på kvällen så kommer väl bli sent like always :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback