RSS 2.0

tycker om dig!

idag vaknade jag före larmet och det var 3 minuter innan den skulle börja ringa :P haha
helt knas..
men aja, skönt att vakna före någongång iaf :)

så vad har vi gjort idag??
blev en frukost med mackor och filmjölk..
sedan klä på sig och gå mot förskolan.. det var skiiit kallt ute imorse :P eller på förmiddagen.. går ju ändå 9 hemifrån för att lämna Elicia 9.30. Sedan ner till blomaffären..
jag hjälper till där nu tills de stänger som ni vet ni som läser :)

så idag har det vart mycket för mig och Andreas och göra... Sarah var iväg på läkarbesök.. :)

var även in och snackade med Johanna på ur och penn. :) hon tyckte att det blivit lite tomt sen jag slutade :P men det blir ju en vana efter 3 månader att jag var där antaligen.. jag saknar tjejerna där inne. men blir det för jobbigt så är det ju bara att gå in och snacka lite :)
hehe

gick från butiken 13.40 och skulle fixa papper hos försäkringskassan :) när jag var påväg för att hämta skruttan så såg jag att finaste gick in på tokmunken för att ta en kaffe så passade på att snacka lite med honom innan jag gick iväg till förskolan för att hämta min lilla busunge :P

full snöstorm på väg dit och usch vad vägen kändes lång hem... men när vi varit hemma i 1 h så hade det slutat.. suck.. Jonas ringde och vi gick över dit ett par timmar för att snacka lite och hmm, låta barnen leka, men det slutade med att båda sov en stund istället ;) haha

vi är nu hemma sen 2 timmar tillbaka och vi har ätit och Elicia ska strax ner i sängen... hon ska bara irritera Putte lite till :P stackars katt :P
men han är ju lite korkad som inte säger ifrån när han tröttnat :/ skulle jag ha gjort


tycker om dig! ska vi ta en fika snart??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback