RSS 2.0

underbar "vårdag"

idag har jag och Elicia varit flitiga och hjälpts åt att städa.. hon tog in alla hennes leksaker i henne rum och jag fixade vardagsrummet.. det är ju ändå i dessa rum man är mest... ska ta resten imorn... för man vill ju inte sitta inne när det är en sådan underbar dag med sol... så vi tog oss en promenad ute i det vackra vädret..
och vi skippade att ta med vagnen.. :)

gick först en vända i skogen här utanför men på gångstigen var det så isigt att man liksom verkligen fick gå i skogen så vi vände och gick en vända vi aldrig gått förut..

lite historia från strängnäs kan ju aldrig vara fel ;)

men iaf... vi gick på samtingsvägen och det var faktiskt lite kul och se lite nytt... Elicia var så duktig.. för det var en låååång backe att gå upp för.. :P
sen var vi även förbi Jonas och Johanna på kaffe.. Alltid trevligt...
varit hemma ett tag nu och Elicia har hunnit se klart på Alvin och gänget 2.. och har nu blivit visad till sängen... men jag vet att hon står i dörren till vardagsrummet.. :P
haha...

men men, ska ta och gå med henne till sängen och sedan blir det tv en stund innan läggdags :)
imorn kommer jag även lägga in ett boktips...
godnatt och sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback