RSS 2.0

kvällen slutade me mat och wii :)

jag skulle egentligen ha uppdaterat igår men jag satt och kollade på män som hatar kvinnor på svt1 och efter det blev det sängen på en gång.. så ingen uppdatering..
den kommer nu...

jobbade ju som sagt igår från 10-17.30
Sarah kom ner till öppning och Andreas kom ner vid 11 ungefär och sedan åkte dom..
det gick otroligt bra under dagen..
en sak som jag tycker är lite rolig är att när det kommer kunder så kommer alla på en gång och sedan är det dött en stund sedan kommer de fler och sedan dött igen..
Satte min mobil på ladd och startade youtube eftersom det blev så himlans tyst annars :P

Monica kom ner framåt 14 och höll mig sällskap till stängning.
Jonas, Johanna och söta Wilma kom förbi en stund :)

kl 17.15 började vi plocka in alla sakerna i butiken och 17.30 stängde vi.. vi gick upp till dagis och hämtade Elicia som var sist på hela dagiset ;) hehe.. hon hade varit lite blyg då det inte var hennes vanliga fröknar men hon hade lekt och varit glad. :)
sedan ner till stan.. gick förbi munken och hälsade på Danne (ägaren) och finaste som jag såg satt där :)
efter det blev det till Lidl och handla lite och sedan upp till Sarah och Andreas för att gosa med katten minelle (stavning) och rensa kattlådan. Men det var lite spott och fräs mot Elicia..
efter det så var det bara att fortsätta upp till Nicke och Mia som flyttat till tingstugatan. de bodde ju tidigare i grannhuset där jag bor :P
dom skulle iaf bjuda på middag så det tackar man ju inte nej till.. jag slapp ju ;)
sedan dök Ragge och Maria upp också..
för en gångsskull så tog jag faktiskt vin till maten.
maten som bestod av potatis, kött, sås och grönsaker var så god... vilket det brukar vara... nicke är verkligen grym på att fixa kött..
efter det blev det en cigg.. (ja, jag rökte och det smakade faktiskt skit!) så nej, håller mig nog utanför det där nu. vet ju hur gott det var att ta en cigg efter den maten tidigare.. men nej tack.. gick in och drack cola efter att jag rökt ett par bloss bara.. sjukt ju ;) men det var ju ändå den 29 december jag slutade så...
efter det blev det iaf lite bowling på wii och sedan hemgång..
Elicia somnade på stört efter en låååång dag och jag satte mig som sagt och kollade på män som hatar kvinnor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback