RSS 2.0

Fullt upp...

i morse vaknade jag kl 4 av att Elicia kom och knölade ner sig i sängen..
men hon somnade så fort så bar in henne i sin säng igen.. sen kunde inte jag somna om..
så det blev att spela lite på mobilen och vänta på att kl ska gå...

när Elicia sedan vaknade vid halv 8 så blev det frukost, men hon åt inte upp allt..
kollade på barnkanalen och sedan var det iväg till förskolan..
lämnade Elicia som bara sprang in och jag fick knappt en kram :P bråttom idag...

sedan ner till stan och öppna butik. fixa och trixa..
vi fixade presentpåsar i bunt till försäljning och även presentpapper...
kom en del kunder som man fick hjälpa lite.. eric kom förbi en stund också och snacka lite..
sedan dök Monica upp så hon följde med till förskolan och hämtade Elicia.
idag skulle barnen äta mellis ute och Elicia ville till varje pris stanna kvar :P men tillslut fick vi med henne iaf..
ner till stan och lämna en påse med tyg och en klänning till Sarah och sedan hem till Jonas och Johanna och ta en kaffe..
Hjälpte Jonas med akvariet och sedan drog vi hem till oss... Fixade mat, pommes, köttbullar och bea sås..
Elicia kollade lite tv och sedan somnade hon framför tvn tillslut.. :P
nu sitter jag och Monica och snackar om våran idé som jag sagt tidigare så kommer jag dela med mig om det senare ;)

det var allt för idag...

imorn kommer jag jobba heldag i butiken.. fram till 17.30 då jag stänger..
Sarah och Andreas ska nämligen åka iväg till hans föräldrar i Karlskrona...

hör av mig imorn kväll igen då ;)
natti natti alla vänner


saknar dig finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback