RSS 2.0

grym kväll ♥

först en uppdatering från onsdag och torsdag :)

på onsdagen så insåg jag att många dissar en genom att deras förhållande glänser... men aja.. bara för att jag är singel och LYCKLIG för det så betyder det inte att jag inte kan umgås med er ändå..
men jag förstår mycket väl om ni vill göra saker parvis.. men fortfarande så är väl vänner som alltid finns?? men skit samma... kommer aldrig göra likadant mot er...
sen säger jag självklart att jag är jätteglad för alla vänner (med familj och partner) som fortfarande finns där. ni är guld värda ♥

torsdagen gick så bra som vanligt på praktiken :)
jag är nöjd med dagen helt enkelt..
när jag hämtat tösen så gick vi hem och det blev massa bus och lek :) sedan ner på stan och gå runt lite.. :)
när vi kom hem så hade ju min kära dvd sagt upp sig efter 5 år i tjänst.
på kvällen vid 8 tiden så fick en sprängande smärta i munnen så tårarna sprutade. gick in i mitt sovrum för jag gillar verkligen inte att visa Elicia att jag gråter.. men hon undrade ju vart jag var någonstans..
så hon kom ju in, tittade sorgset på mig och sa:
- Mamma, ont?
- mm
- mamma ont i ögat (eftersom tårarna kom därifrån så trodde hon väl de)
- nej, mamma ont i munnen.
hon ville att jag skulle gapa, så gjorde det. hon kollade i min mun och sa sedan:
- mamma, ajajaj, ont..
sedan gav hon mig en stor kram och en puss..
åh, jag älskar mitt troll.
detta handlade om ca 20 minuter sedan var smärtan borta. urskumt!!

efter den händelsen så borstades det tänder på både mig och Elicia och sedan blev det sängen för oss båda två :)


Fredagen dårå :)

på lunchen så fick jag mess från Andreas Möller. Trubaduren som jag känner. Han skulle spela på munken på kvällen så gick in till Sarah och kollade om hon kunde passa Elicia under natten vilket hon kunde :) ni är bäst :)
så fredagen var bokad för att ta en sväng ut efter sisådär flera månader :)
vet inte ens när jag var barnledig senast :) men det är nog väldigt länge sedan :P

när vi kommit hem från praktik och förskola så satte jag mig och läste aftonbladet och ja då får jag veta att Elicias idol Eric Saade och Molly Sandén går skilda vägar. så undrar just hur många tonårstjejer som är i extas och vill ha honom nu då :P hahaha..
sedan läste jag att just fredagen den 13 är en turdag jämfört med andra dagar :) bra där för jag hade då inte haft någon otur under dagen...


powernap på 15 minuter ser ut så här ;) hehe
Sarah och Andreas kom och hämtade Elicia vid ungefär 18.30.
jag hoppade in i duschen och fixade mig och sedan gick jag ner stan. var på munken vid 20 tiden ungefär :)
och Thomas som jag hoppades skulle vara där var de :)
så blev en helkväll med mycket snack och roligt hade jag fast jag var både trött och nykter. men jag är ju en tjej som inte behöver alkohol för att ha kul :)
Andreas Möller var lika grym som vanligt när han spelade :)
och när krogen sedan stängde så följde Thomas mig faktiskt nästan enda hem till porten :) så snällt... och fy fan vad kallt de var ute :)
skönt att man slutat röka :D så man slipper den äckliga kylan i onödan :)
somnade framåt halv 4 i morse och vaknade vid 8 tiden. kände mig helt utvilad och låg faktiskt kvar i sängen i någon timme innan jag gick upp och åt frukost :)

och en annan sak som jag faktiskt reagerade på igår var att jag hade väldigt mycket blickar riktade åt mitt håll och många ville dansa men jag satt där jag satt och snackade med många jag känner och inte känner...
en grym kväll och det behövdes :)
Tack alla inblandade :)

här kommer två kort på min grabbar här hemma :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback