RSS 2.0

Mellandagarna

ja, vad kan man säga.. jag borde bli duktigare på detta men jag fick ju inte vad jag önskade mig av tomten på julafton ;) haha

27 december: var det storm här i strängnäs och troligen på fler platser i vårat avlånga land :)
jag märkte det inte när jag och Elicia denna morgon var på väg ner till stan men fan när vi skulle hem... klart som sjutton så skulle Elicia gå hem också :P
när vi hade kommit hem blev det film precis som det ska vara... massa mys med Elicia då vi är lediga... och en väldans massa bus såklart :)
var även över till Johanna och Jonas på kaffe och massa bebis mys ;) hihi men Wilma är ju faktiskt ingen bebis längre.. redan 8 månader..
jag blev uppe väldigt sent måste jag erkänna :P

28 december:
Elicia hade varit jobbig som sjutton denna natt... och jag får väl skylla mig själv då jag var uppe sent... men jag behöver verkligen få soooova åtminstone en natt ordentligt...
men det går väl över så småningom... tur man var ledig iaf :)
vi hade tvättstugan på kvällen också.. och det gick ju jättebra... tvätten blev inte torr tills kl 21 så bokade även på morgonen den 29 :)

29 december
skulle ha gått upp kl halv 7 men det struntade jag i.. eller ja, jag vaknade helt enkelt inte av väckarklockan :P hehe
så ner i tvättstugan kl halv 9 och sätta igång torktumlaren bara.. hade trott jag skulle hinna tvätta klart allt men det var ju bara att glömma då jag bestämt med Johanna att följa med henne och Wilma till öppna förskolan :)
när jag ändå var på familjecentrum så bestämde jag mig för att kolla vad Elicia vägde och hur lång hon blivit..
14,8 väger hon och hon har blivit 95cm lång nu.. och i kurvan såg det bra ut :) skönt :)
 
här åker Wilma och Elicia båt... vart dom ska vet varken jag eller Johanna ;)

sötnosar :)
 
Wilma kollar in i kameran iaf ;)

haha.. Elicia är ju för rolig ;)

söööööt nööööööt <3

vi var där 2-3 timmar så blev en liten lunch där för tjejerna :)
sedan kom Jonas och vi gick ner på stan för att handla allt inför nyår då vi skulle fira tillsammans :)
sedan hem till dom med allt och sedan kaffe...

så här blir bilden på en söt unge när man ber henne kolla in i kameran och hon såg så sur ut så jag sa åt henne att le lite ;) hahaha

30 december:
tanken var att jag skulle byta Elicia mot Wilma och gå ner till stan men så blev det inte :P
innan vi gick hemifrån så stod hoppis och attackerade en röd julgranskula :) haha, såg sååå roligt ut, men fan min gran är inte riktigt stabil... plastgran men i år åker den ut ;) för jag ska fan ha en ny ;)
ner till djuraffären iaf och Elicia kommer på att hon vill ha en häst ;) OMG, vad dyrt...
gick förbi sarah en stund också.. sen ica och där var det hundra människor i kö... usch!!
men men det e sånt man får ta..

sedan upp till Johanna och Jonas och ta Wilma en stund så dom kunde städa och fixa...

uppdatering om nyårsafton och nyårsdagen kommer imorn...

i veckan skrev jag på strängnäs katthems facebook sida och kollade om någon var intresserad av Leah..
mer om det kommer imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback