RSS 2.0

Hjälp!!

loggade in här för att göra ett snabbt inlägg.. och de har gjort om sen jag loggade in sist.. jag blev bra förvånad och nu har jag något jag måste lära mig igen... hur denna sida fungerar.. det var ju inte det jag hade tänkt med detta inlägg att det skulle handla om detta.. så nu byter jag ämne :P
 
hur var eran midsommar helg?
här var det bra väder hela helgen i stort sätt.. för mig och Elicia blev det att fira midsommar hos Kenneth, Monica och Marcus.. så det blev lite film, spel och mat.
 
lördagen spenderades också hos dom och vi var iväg till willys och öb för att handla också.. till Elicia hittade jag fiberpennor, bärgarns hejdlösa historier och armpuffar. annars var det bara saker som jag behövde hem och lite godis såklart :)
 
söndagen blev inte så speciell.. var hemma hela dagen och på kvällen kom Monica över och vi kollade film.. på natten mellan söndag och måndag vaknade jag kl 4 och hade så ont i ryggen så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. så vid halv 7 ringde jag dagis och sa att Elicia blev hemma. sedan så var vi över till Jonas och Johanna när ryggvärken hade gett med sig.. så drack te och myste lite med Tindra och WIlma såklart.. vid 12.30 tiden hem för att fixa lunch och vid 15 tiden över till Monica och Marcus.. vi blev där ett par timmar innan vi gick hem.. när jag varit hemma i ca 20 minuter ringer Johanna och ber mig komma över.. så jag och Elicia gick över.. vi kom hem vid 21 tiden typ och då somnade Elicia på en gång. idag så vaknade jag kl 7 och hade inte ont i ryggen så det var ju bra.. upp fixa lite och väcka Elicia som fortfarande sov kl halv 8.. så frukost och sedan gå...
 
Hon blev så glad när hennes favoritkille Kåge åkte förbi. :P Vet inte vad han gjort för att hon ska älska honom så mycket... men men, hennes dag var ju räddad väldigt tidigt ;) nu är hon iaf på förskolan och jag sitter på hemligt ställe och skriver.. har inte tagit så mycket bilder på sista tiden så det får ni inga :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback