RSS 2.0

speciella dagar som varit :)

7 Juni: Studenten för Emeli och Eric
Det blev en lång dag för Elicia.. först med förskola med massa bus med kompisar..
Hämtade sedan henne tidigare för att hinna hem och fixa några saker till studenten och byta kläder. Sedan möta upp Monica och Marcus och gå till Campus för att se alla studenter springa ut. Det var strålande sol. skönt, men nästan lite för varmt ändå.. men det var ju skönt för studenterna.
Sedan gick vi från campus i studenttåget upp till kyrkoparkeringen där flaken och bilarna som körde runt dom väntade.
Elicia ville så gärna också åka flak med hon får då vänta tills hon tar studenten :P vi träffade först Hugo och sedan så träffade vi även Ullis och Danne som satt på ett cafe..
Elicia verkligen älskade att dansa och vinka till att studenter :)
värsta folkfesten för henne..
när allt var slut så gick vi hemåt.
På kvällen kom Monica över och kollade på film med mig, Elicia hade då redan somnat :)
 
Grattis Emeli och Eric :)

9 juni: Jonas födelsedag
Jag, Johanna och barna gick ner på stan på förmiddagen för att köpa den sista presenten till Jonas, sedan blev de glass i ugglans park. :)
Gick förbi mig på vägen hem och lämna min vagn och hämtade Jonas present. Sedan hem till dom. Blev att jag slog in Jonas presenter från Johanna och barna, medans hon gjorde tårtan och det andra :)
Blev en trevlig eftermiddag med tårta, kakor och kaffe/cola tillsammans med Jonas föräldrar och lillasyster.

11 juni: Sommarfest på förskolan
Lämnade Elicia på förskolan på morgonen och köpte de sista till fikat..
När jag sedan kom upp till förskolan kl 14 så var det tyvärr regn så de fick använda gympasalen istället... Barna sjöng en massa sånger och sedan så fick alla barn som slutar förskolan och börjar förskoleklass i höst varsitt diplom och en ros.
Efter allt detta samlades alla avdelningar i varsitt rum och fikade. Elicia gav sina fröknar en varsin liten blomma. Det blev en mysig eftermiddag. och när vi skulle gå hem så var det stålande sol..
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback