RSS 2.0

ber om ursäkt

jag ber verkligen om ursäkt för att jag inte gjorde inlägget om vad jag önskar mig, men jag har faktiskt inte kommit på så mycket ännu och skriva ut en sak i ett inlägg, 3 i ett annat osv... så önskelistan kommer när den är sammanställd istället :P
vad tycker ni om det??? tror nog att ni uppskattar det mer :)

igår hade jag även så fruktansvärt ont i ryggen så jag tog med mig min skrutta till macken på kvällen köpte värktabletter men när jag kom hem var självklart värken borta men jag hade fått ont i höften istället och till det hjälper inga tabletter i världen... hade ju sträckt mig.. så det var bara till att krypa runt i lägenheten :P hahaha
tur att man bor själv med Elicia...
Elicia hade iaf gått till sitt rum... och när jag kröp in dit för att se om hon somnat så stod hon och lekte med sina bilar och frågade vad jag gjorde...
hon satte sig ner på knäna och sa: Mamma, leker du katt??
jag svarar inte!
då säger hon mjau och börjar krypa emot mig :P hahaha
då förklarar jag för henne att jag har ont och hon utbrister: Mamma ont i benet, ajajaj...

vi hoppar tillbaka en bit och fortsätter då när vi var på väg till macken så kommer hennes favoritkille förbi i sin bil och verkligen gasar på och hon utbrister
Mamma, det var Kåge :P och jag tänkte för mig själv, ja, hon vet då alltid när han åker förbi... spelar liksom ingen roll vilken bil han verkar köra... hon bara vet!!

nåja... nu ska jag snart hämta mitt lilla hjärtegull på förskolan och sedan blir det en promenad... vart vet jag inte riktigt ännu... :)
ha en underbar solig dag mina vänner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback