RSS 2.0

godkväll :)

nu kommer jag berätta om helgen som jag skrivit tidigare.. :)

i lördags så kom Monica hit och vi käkade blodpuddning och sedan tog vi oss ut på äventyr... vi gick ner mot vattnet och tog en runda runt hela hamnen och sedan över till Tosterö för att hälsa på min faster :)
dock såg vi henne inte så vi ställde vagnen och sedan gick vi ut i skogen där brevid.
     
efter någon timme i skogen fick jag mess av Karina (min faster) om att hon var hemma :)
så vi gick tillbaka och det blev saft, kaffe och kakor :)
Elicia fick rita tillsammans med Monica och jag och Karina gick och kollade på katterna och sedan blev det lite backgammon :) grymt längesedan men jag vann iaf.. men vi ska spela vid ett senare tillfälle då det är finare väder och vi kan vara vid lekparken där och Elicia kan leka :)
vi började bege oss hemåt framåt 16-17 tiden och när vi nästan var hemma såg vi att det låg ett rådjur (vi trodde det var en staty tills vi såg att den rörde på huvudet)

väl hemma så blev det makaroner och falukorv till middag och film ;)
sedan läggdags för Elicia.
jag och Monica kollade på bröllopsfotografen och sedan gick även vi och la oss.
söndag:
hmm, uppe vid 7-8 någonting och fixade värsta lyxfrukosten framåt 9.. det blev våfflor ;)
sedan blev det ut på en lång promenad igen :)
campus först
 
"lusthuset vid campus"
 
minnes stenarna vid campus
sen blev det ut i skogen :)
 
Elicia lipar väldigt ofta ;) Monica!!

Lötgärdet! och jag lovar denna väg kändes som en evighet ;)

fjäril :)
 
minnes sten + källan

skylten något intressant kanske??
sedan blev det iaf in i skogen en sväng till och sedan så gick vi hem till Monica och spenderade några timmar där...
Mimmi kom förbi tillsammans med hennes dotter Mikaela :) de är så underbara :)
vi käkade där och när vi sedan var påväg hem så somnade Elicia och kl var ungefär 18.20 när hon somnade och vet ni vad hon vaknade när vi kom hem, gick på toan och på med blöja och sedan somnade hon igen... och sov fram till kl 5.30 imorse...
om jag var pigg?? NEJ!!!

idag har Elicia lekt av sig på förskolan och jag har varit nere på stan och kollat lite... varit inne hos Gabbi och snackat lite, varit ute med Benny 2 svängar.. och hämtat busungen sedan för att handla, hem med grejerna och sedan över till Jonas och Johanna... var även förbi en bekant och köpte en film toy story 3 till Elicia.. :)
var hos Jonas och Johanna ett par timmar och gick sedan hem.. blev middag, film, bad.
Elicia har varit igång hela dagen och nu sover hon sen några timmar tillbaka..
nu ska jag slänga mig i säng också...
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback