RSS 2.0

godmorgon

igår var en bra dag... vi var ner till stan efter frukosten för att köpa hem yoghurt och pommes då jag bestämt att vi skulle äta pommes, kött och beasås till middag.. :)
så när vi kom hem gjorde jag iordning lite lunch och sedan blev det leka en massa...
sedan middag och sedan över en sväng till Jonas och Johanna.. Jossan var där också..
blev kaffe och en massa snack... och bus för barna såklart...
nu väntar jag bara på att Wilma snutt ska börja gå så hon kan jaga Elicia så blir det mycket bättre.. för just nu så retas Elicia en del med att ställa sig på såna ställen så Wilma inte kommer fram med gåstolen..
men tror inte att Wilma är långt ifrån att börja gå... ställer sig upp mot saker...
Sedan hem och nu har nog Elicia kommit fram till att det spelar ingen roll hur mycket hon bråkar på kvällarna om att hon ska sova.. för jag vinner iaf... så väl hemma så gick hon in i sitt rum... men kom strax tillbaka och sa att hon behövde bada.. hmm, ja det stämde ju :)
Ullis hörde av sig under kvällen när vi var hos Jonas och Johanna också och frågade om Elicia ville komma till dom i helgen.. och jag frågade faktiskt Elicia för nu kan hon ju ändå svara ja eller nej.. och hon sa JAAAA!!... hon har verkligen tjatat om Hugo och Anton (Ullis barn) och Sally deras hund... men även om Ullis och Danne såklart :) och det var ju faktiskt ganska så jätte längesedan som Elicia var där så jag visste redan att hon skulle bli glad :)
så denna helg blir barnledig :) blir att städa och dona...

innan vi gick till Jonas och Johanna hade jag lite roligt med ett program på mobilen :)
  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback