RSS 2.0

Helgen!

jahaja... jo jag har lite info att dela med mig av nu efter helgen :)
och jag börjar med fredagen...
var hemma och sedan så kom Jonas och Johanna förbi... så dom knallade i förväg och sedan kom jag och Elicia efter en stund... blev kaffe och snack och sedan kom Jonas föräldrar och hans ena syster och skulle hämta Wilma.. efter att Wilma åkt så blev det en stunds väntan och sedan kom Jonas farbror förbi och lämnade en jättefin hund som dom skulle vara hundvakt åt till på lördagkväll.. :)
Elicia var väldigt mycket för på men det löste vi med att säga till henne hundra gånger och sedan tog vi en sväng ut i skogen... Jonas hittade bra många stenar till akvariet så vi hjälptes åt han och jag och få hem dom...
ni som känner Johanna kan se bilder från den promenaden bland hennes bilder på facebook.. :)
eftersom jag inte tog med mobilen då den låg på laddning så får ni klara er utan bilder från den promenaden just nu... ska ta bilderna vid ett senare tillfälle.. :) roligt hade vi iaf ;)
senare på kvällen dök Jim och Petra upp och sedan Tim och Alexandra... så Elicia klickade lite kort på dom och ja, jag kommer lägga upp dessa bilder... iaf dom som blev bra :P
    
Bild 1. Elicia på bus
bild 2. Jonas
bild 3. Tim
bild 4. Jim
bild 5. Petra och Johanna
vi gick hemåt efter 21 någongång och Elicia somnade som en sten eftersom hon busat massor med alla :)
Lördag:
Elicia lät mig få sovmorgon men det blev ju väldigt roligt när jag gick upp.. Hon hade lekt med Chokladpulvret :P hahaha så ja, choklad överallt ;)
sedan började vi knalla till Monica för att fira henne dagen efter hennes födelsedag :)
 
ja, det tog längre tid än om jag hade haft vagnen... men va fan... vi hade ju all tid i världen :)
vi träffade Monicas farmor på vägen så tog sällskap med henne halva vägen :) alltid trevligt... och Elicia var faktiskt väldigt duktig :)
väl framme så blev det fika på en gång med bullar, kakor och saft :P
sedan glasstårta :) mysigt..
 
lite bus och även blev de filmen sommaren med göran... :P
hahaha, jag fattade inte mycket av filmen då både Elicia och Marcus hela tiden busade och var i vägen för tvn :P
sedan blev det mat och även en film till.. hans och hennes :)
efter den blev det hemgång och Monica följde med... först ok för att köpa en mjölk och sedan hem i regnet :P
väl hemma var det bara att vänta in Melodifestivalen.. och när Eric Saade syntes på tvn och körde sin grej så såg Elicia ut så här :)

och när han gjort sin grej klappade hon händerna :) plumsan...
sedan var det läggdags för henne...
i natt kom hon in och hade självklart spytt i sin säng... och det var för att hon hade vräkt i sig både godis, bullar, chokladpudding, kakor och saft under dagen... magen sa ifrån...
så upp och bädda om och sedan somna om... sen ringde min mobil 3.55 och jag svarade INTE!! fan normala människor sover då!! svårt att fatta eller???
tog mig en sovmorgon till ungefär 9 :P Monica hade tydlige gått upp men jag sov vidare.. typiskt mig :P
när hon gått för att sjunga i kyrkan så blev de tv och sedan frukost...
efter lunch hörde Johanna av sig och frågade om vi ville komma över och det gjorde vi... mötte upp dom när dom varit på stan :)
så vi har varit där hela eftermiddagen och kvällen :)
nu ligger plumsan och sover då hon somnade direkt i soffan när vi kommit hem och nu ska jag sätta mig och kolla tv...
imorn är dagis stängt så det blir en hemma dag och massa bus!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback