RSS 2.0

lämnar några ord

tjena alla läsare...
måste lämna några ord här idag.. innan dagen blir till ett äventyr :)
skrattade väldigt mycket åt Elicia i torsdags när vi var på väg till förskolan...
hon sa: mamma, du har en bebis i magen!
chockad som jag blev sa jag nej, det har jag inte... för hur skulle det ha gått till?? haha
men hon måste troligen ha drömt något sådant eller ha väldigt livlig fantasi :)
nåja, det är klart för 2 månader sedan fick jag höra av en tjej på krogen att jag absolut inte fick vara där för att jag var gravid i 5 månaden?? men hallå... NEJ!! jag är inte gravid och det ännu svårare om man inte har någon att bli gravid med...
men aja, jag bor ju i strängnäs och det känns nästan som om det är rykternas stad!!


igår blev det att umgås med Jonas, Johanna och Wilma..
var en bra dag.. kollade på tv och umgicks som vi brukar göra..
men först en vända ner till stan..

idag ska vi träffa Monica och troligen blir det en promenad... får se vad för äventyr vi tar oss an idag... vi brukar åtminstone ha roligt ;)
men kommer ett inlägg senare iaf :)
have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback